Professional Reflection Oriented Focus on
Inquiry-based Learning and Education through Science
| Acasă | Despre | Echipa | Program formare | Reţea şcolară | Diseminare |

Matrice de produse - Seria 1

Nr.Numele modulului
Module Name
ClasaNumele profesoruluiŞcoalaProdusele finale
1. Ar putea un cuplu steril să conceapă un copil?
Could a sterile couple to conceive a child?
X Anghel Mihaela Colegiul Naţional “Ienăchiţă Văcărescu”, Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
2. Energetica nucleară. Impactul utilizării energiei nucleare asupra societății.
What are the Uses of Nuclear Power? How Does Nuclear Energy Affect our Environment?
VIII Antonescu Carmen Liceul de Arte “Bălașa Doamna”, Târgoviște Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
3. Investigarea cauzelor ce conduc la apariția accidentelor provocate de utilizarea curentului electric “Cât de periculoasă este utilizarea electricității? Câte vieți pot fi salvate cu ajutorul defibrilatorului automat?”
Investigation of causes that lead to accidents due to the use of electric currents. "When could electricity be dangerous? How many lives can be saved using the automatic external defibrillator?"
VIII, X Badiu Doru-Cătălin Colegiul Național “Ienăchiță Văcărescu”, Târgoviște Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
4. CO2 prieten sau duşman?
CO2 - friend or enemy?
VIII Bobeş Luminiţa Şcoala “Mihai Viteazul”, Târgoviște Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
5. Nutriţia - Importanţa amidonului pentru hrănirea plantelor şi animalelor
Nutrition - Why is starch important to plants and animals?
IX, X Bratcovici Iuliana Grupul Şcolar “Goga Ionescu”, Titu Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
6. Mănânc sănătos, am sănătate multă - alimentaţia şi sănătatea - Aminoacizi Esenţiali
Health benefits due to a healthy diet - Food and health - Essential amino acids
VII Ciobanu Elena Şcoala cu clasele V-VIII, Comişani, Dâmboviţa Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
7. Cum apar pietrele la rinichi? Rinichii-filtre de curăţire a organismului uman
Why do kidney stones occur? How does the kidney filter in the body?
XI Ciobanu Nicoleta Grup Şcolar Industrial “Nicolae Ciorănescu”, Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
8. Fenomene optice. Cum reuşim să vedem obiectele din jur?
Optical phenomena. How we see things around?
VIII, IX Dinu Gabriela Colegiul Naţional "Constantin Carabella", Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
9. Cei mai ieftini ochelari. Defecte de vedere.
The cheapest glasses. Impaired vision.
VII Dobre Ileana Şcoala “Mihai Viteazul” și Şcoala “Grigore Alexandrescu”, Târgoviște Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
10. Ecosisteme terestre. Pădurile - plămânii planetei
Terrestrial ecosystems. The forests - the lungs of the planet
IX Duroi Alice Isabela Grup Şcolar "Constantin Brâncoveanu", Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
11. Săpunuri şi detergenţi. Beneficii şi dezavantaje
Soaps and detergents. Advantages and disadvantages
X, XI Gherghiceanu Nicoleta Grupul Şcolar “Goga Ionescu”, Titu Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
12. Este afectat metabolismul în deşert?
How metabolism is affected in the desert?
VII Ghiţă Cătălin Şcoala Comişani, Structura Lazuri Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
13. Să mâncăm sănătos!
Let’s eat healthy!
VII Ilie Dorina Georgeta Scoala I – VIII Ghinesti – Sălcioara Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
14. Un automobil pe benzină sau pe motorină?
Petrol or diesel car: How do we decide?
X Iordănescu Carmen Şcoala: Colegiul Economic "Ion Ghica", Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
15. Alimentaţia sănătoasă sau alimentaţia de tip fast-food?
“Healthy eating” or “Fast-food eating”?
X, XI Manole Alina Colegiul Naţional “Constantin Cantacuzino“, Targoviste Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
16. Este potabilă apa din râul Ialomiţa?
How drinkable is the water from the Ialomiţa river?
XI Marin Ileana Colegiul Național "Constantin Cantacuzino", Târgoviște Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
17. Soluţiile în viaţa de zi cu zi. Este apa inofensivă?
Solutions in everyday life. When is water safe?
IX Marinescu Alexandra Gabriela Liceul Teoretic "I. L. Caragiale", Moreni Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
18. Există ADN în fructe?
Is there DNA in fruits?
X Măcriș Cristina Colegiul Naţional “Constantin Cantacuzino”,Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
Anexe
19. Efectul chimic al curentului electric - Electroliza
The chemical effect of electric current. The electrolysis
X Mihăilescu Georgiana Camelia Şcoala Colegiul Economic "Ion Ghica", Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
20. Avem grijă de sănătatea noastră? Consumăm apă sau sucuri carbogazoase?
Do we take care of our health? Water or soda consumption?
VII Mirica Margareta Colegiul Naţional “Constantin Cantacuzino”, Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
21. Ce stim despre substanţele chimice de uz casnic? Sunt ele periculoase?
What do we know about household chemicals? Are they dangerous?
VII, VIII Niţescu Vasile Ovidiu Şcoala cu clasele I-VIII Scheiu de Jos Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
22. Suntem ceea ce măncăm? Alegerea meniului zilnic
Are we what we eat? The daily menu choice
VII Pîrvan Adina Colegiul Naţional “Constantin Carabella”, Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
23. Reproducerea în lumea vie
The reproduction in the living world
IX, X Prodan Alin Grup Şcolar Transporturi Auto, Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
24. De ce mă “arde” stomacul? E timpul să dăm mai multă importanţă alimentatiei si implicit digestiei sănătoase
Why does my stomach burn? It comes the time to give more importance to healthy food
IX, XII Răcăşanu Rodica Liceul Teoretic “I. L. Caragiale”, Moreni Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
25. De ce nu porneşte autoturismul? Cine se face vinovat?
Why a car won’t start? Who is guilty?
VIII Radu Daniel Şcoala „Prof. Paul Bănică”, Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
26. Cum ne alegem ochelarii de soare? Acţiunea radiaţiilor ultraviolete asupra ochiului uman
How to choose the right sunglasses? The effects of UV rays on human eye
XI Răducu Cecilia Liceul "Iancu C. Vissarion", Titu Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
27. Incursiune în tainele alimentaţiei sănătoase
Incursion into the secrets of healthy eating
VII Şerbănescu Liliana Scoala cu clasele I-VIII, Pucheni Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
28. Apa şi viata
Water and life
VIII Simionescu Mariana Scoala ”Vasile Cârlova”, Târgoviste Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
29. Ştim să trăim cu radiaţii? Aţi depăşit doza maximă permisă pentru vârsta voastră?
Do we know to live with radiations? Have you exceeded the maximum permissible dose for your age?
XII Simionescu Niculina Colegiul Naţional ,,Constantin Carabella”, Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
30. Corpul sănătos este produsul unei alimentaţii corecte. Sănătatea... alimentelor
The healthy body is the result of good eating habits. The health of… food
VII Stănculeanu Veronica Şcoala cu clasele I-VIII ,,Şerban Cioculescu”, Găeşti Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
31. De ce sunt importante grupele de sânge? Sângele - izvorul vieţii
Why is blood type important? The blood - the source of life
X, XI Tănase Ofelia Colegiul Naţional ,,Ienăchiţă Văcărescu”, Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului
32. Este naturală hrana plantelor? Ce se întâmplă cu substanţele dizolvate în pânza freatică?
Is the plants food natural? What happens to substances dissolved in groundwater?
VII Zuga Niculina Colegiul Naţional “Constantin Cantacuzino”, Târgovişte Introducere
Activităţile pentru elevi
Ghidul profesorului
Evaluare
Notiţele profesorului